İşletmeniz için en kolay ve pratik yöntemlerden biri de sanal santraldir. Müşteri hizmetleri numaranıza tanımlayacağınız içerikler sizi hem zamandan kurtaracak hem de müşterilerinizi memnun edecek.
Hipotenüs Sanal Santral Entegrasyonu ile neler yapabilirsiniz?
Sizi arayanlara profesyonel bir karşılama anonsu ile karşılama mesajı sağlayıp, yönlendirmeler yaparak kolayca istedikleri kişiye ve departmana ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
Siparişte kayıtlı olan cep telefonu ile arandığında otomatik olarak sipariş ve kargo bilgilendirmesi yapabilirsiniz. Kayıtlı bir numaradan aranmadığında ise sipariş numarası tuşlayarak bilgi almalarını sağlayabilirsiniz.
Sipariş numarası ya da kayıtlı cep telefonu ile kargonun teslimatı yani nerede olduğuyla ilgili bilgilendirmede bulunabilirsiniz.
KVKK, iade ve teslimat gibi bilgilendirme metinleri ya da ses kayıtları oluşturabilir ve detaylı bilgilendirme sağlayabilirsiniz.
Çağrı merkezinizi arayan müşterilerinizin ses kayıtlarını tutabilir ve daha sonra dinleyebilirsiniz.
Sektör uzmanlığı ve büyük marka deneyimi...