İşinizi bir adım öteye taşıyacak çözümlerimizi keşfedin.
Markete Git
E-ticaret paketleri
Markete Git
Markete Git
Markete Git

Hızlı ve Kolay E-Ticaret Sitesi Kurma Rehberi

E-ticaret sitenizi hızlı ve kolay şekilde kurmak için gerekli tüm teknik, stratejik ve sektörel bilgiler ile püf noktaları blogumuzda!

Son yıllarda e-ticarete artan ilgi, sektöre her geçen gün yeni oyuncuların katılmasını sağlıyor. Düşük işletme maliyetleri ve daha yüksek ciro potansiyelleri nedeniyle e-ticaret sitesi kurmak oldukça avantajlı. Fakat her işte olduğu gibi bu sürecin de kendine özgü bazı kuralları ve kriterleri var. E-ticaretin gücünden yararlanarak siz de online satış yoluyla başarılarınızı artırabilirsiniz. Bu süreçte ihtiyaç duyacağınız bilgileri hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma rehberimizde sizler için kısaca ele alıyoruz.

Hedef Kitlenizi Belirleyin 

E-ticarete yeni giriş yapacaksanız hedef kitle seçimine büyük önem vermelisiniz. Çünkü belirleyeceğiniz kitle, sitenizin tüm çalışmalarını doğrudan etkileyecektir. Başarılı bir online alışveriş sitesi kurmak için hedef kitle seçiminizi doğru yapmalısınız. Bu sayede dijital dünyada kendi ayak izinizi bırakabilirsiniz. Rekabetin kızıştığı her alanda hedef kitlenizle kurduğunuz yakınlık ölçüsünde rekabet avantajı elde edersiniz.

E-ticaret siteniz için hedef kitlenizi tanımlamak için;

  • Pazar araştırması yapın ve faaliyet alanınızla ilgili verileri analiz edin. Sektörün ana dinamiklerini ve potansiyellerinizi gözden geçirin.
  • Rakip analizi yapın. Benzer ürün veya hizmetler sunan e-ticaret sitelerinin çalışmalarını inceleyin.
  • Ürün veya hizmet seçeneklerinizi farklılaştırarak hedef kitlenizin ihtiyaçlarıyla uyumlu hale getirin.
  • Daha önceki deneyimlerinizden edindiğiniz bilgileri potansiyel müşterilerinize ulaşmak için değerlendirin.
  • Hedef kitlenizin yaş, cinsiyet, gelir düzeyi, sosyal konum gibi özelliklerini analiz edin. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma çalışmalarınız böylelikle daha sağlam bir temele oturur.
  • İdeal müşteri profili yani personalar oluşturun. Her bir persona için farklı iletişim stratejileri geliştirin.
  • Hedef kitle segmentasyonu yoluyla en iyi ürün ve hizmetlerinizi belirleyin. Sitenizde ve ticari faaliyetlerinizde bunları öne çıkarın.

Marka Kimliğinizi Oluşturun

Yüzlerce hatta binlerce e-ticaret sitesi arasında öne çıkmanın en önemli şartlarından biri marka kimliği oluşturmaktır. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma çalışmalarınıza başlamadan önce bunu unutmamalısınız. Nitekim e-ticaret çalışmalarınızın başarısı, güçlü bir marka imajı ile yakından ilgilidir. Bu konuda özel stratejilerinizin olması süreci daha verimli hale getirir.

Örneğin dikkat çeken bir marka ismi ve logo seçimi e-ticarette markalaşma konusunda güzel ve faydalı bir adımdır. Logonuzun renkleri, tipografisi, tasarımı ve diğer özellikleri marka kimliğinizi doğrudan etkiler. E-ticaret sitesi için logo tasarımları sitenin konsept bütünlüğünü etkiler. Çünkü logonuzda kullanacağınız renkler sitenizin kurumsal renkleri olacaktır. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde kurumsal renklerin önemini ihmal etmeyin.

E-ticaret sitenizin marka kimliğini oluşturmak için;

  • Hedef kitlenize uygun bir iletişim dili belirleyin.
  • En güçlü ve benzersiz yanlarınızı öne çıkarın. Rakiplerinizden ayrıldığınız noktaları vurgulayın.
  • Benzersiz bir marka ismi ve logo kullanın. Her ikisinin de basit ve akılda kalıcı olmasına dikkat edin.
  • Kurumsal renk seçiminde marka kimliğinizin duygusal tonlarını doğru belirleyin. Bunu yaparken renklerin psikolojik etkilerine mutlaka dikkat edin. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma süreçlerinde özellikle logo renkleri tüm tasarımı etkiler.
  • Markanızın karakterini ve değerlerini iletişim süreçlerinde daima vurgulayın. Marka hikayenizi iletişim süreçlerinizin bir parçası haline getirin.
  • Markanızın mesajını iletirken daima tutarlı olun. Tüm platformlarda aynı marka hikayesini hedef kitlenin değerleriyle uyumlu şekilde anlatın.
  • Sektörde tanınan veya önde olan kişilerle çeşitli ittifaklar kurun. Sosyal medya ve dijital platformlarda markanızın görünürlüğünü artırın.

İşletmenizi Yasal Prosedürlere Uygun Şekilde Kurun

E-ticaret süreçlerinde işletmelerin yasal meşruiyet şartlarını taşıması önemlidir. Bu yüzden e-ticaret operasyonunuzun doğru bir zeminde ilerlemesi için şirketleşmeyi ihmal etmemelisiniz. Aksi durumda ödeme sistemleri başta olmak üzere birçok konuda daha sınırlı imkanlarla karşılaşırsınız. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma çalışmalarınız bu yüzden yeterli sonuçlar vermez. 

E-ticaret işletmenizi yasal prosedürlere uygun şekilde kurmak için;

  • Öncelikle işletme türüne karar verin. Şirketinizi limitet, anonim veya şahıs şirketi şeklinde kurabilirsiniz.
  • E-ticaret sitenizin faaliyet alanına en uygun işletme yapısını tercih edin. Bu bir şahıs şirketi de olabilir limitet şirket de.
  • Şirketinizin marka ve isim tescilini gerçekleştirin. Bu tescille birlikte vergi kimlik numarası alın. Ve İşletmenizi ticaret siciline kaydedip ticaret odasına üye olun.
  • E-ticaret faaliyetlerinizle ilgili hukuki belgeleri hazırlayın. Örneğin gizlilik politikası, kullanım şartları ve iade politikaları bunlardan birkaçıdır.
  • E-ticaretle ilgili çalışmalarınızın yasal prosedürlere uygun şekilde ilerlemesi için ihtiyaç duyarsanız danışmanlık hizmeti almaktan çekinmeyin. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma süreçlerinde bu konular ihmale gelmez. 
  • Gelir ve giderleri takip etmek için muhasebe ve finansal yönetim alanında gerekli adımları atın. Finansal kayıtları ve muhasebe işlemlerini düzenli şekilde takip edin.

Alan Adı ve Hosting Sağlayıcı Seçimi

Marka kimliği ve işletme profiliyle ilgili konuların ardından e-ticaret sitesi için alan adı seçimi yapmanız gerekir. Kullanacağınız alan adı marka kimliğinizi taşıyabileceği gibi yakın veya eş anlamlı bir alan adından da oluşabilir. Akılda kalıcı, kısa ve yaptığınız işi tanımlayan bir alan adı seçmeniz bu bağlamda çok daha faydalı olacaktır. Ayrıca hosting hizmet sağlayıcınızı seçerken de dikkatli olmalı, hizmet kalitesi düşük firmaları tercih etmemelisiniz.

E-ticaret siteniz için alan adı ve hosting sağlayıcısı seçimi yaparken;

  • Kurumsal kimliğinizi yansıtan bir alan adı seçin. Kısa ve hatırlaması kolay bir alan adına öncelik verin. Böylelikle hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma çalışmalarınız daha başarılı şekilde ilerler.
  • Alan adınızın tescillenmemiş olduğundan emin olun. Bunun için araştırmanızı iyi yapın.
  • Alan adınıza karar verdikten sonra uygun bir uzantı seçin. Bu uzantı .com veya com.tr şeklinde olabilir. Veya dilerseniz .net, .store ve diğer uzantıları da tercih edebilirsiniz.
  • Hosting sağlayıcısı seçiminde hız ve performansa mutlaka dikkat edin. Servis sağlayıcınız yüksek kaliteli sunucular ve hızlı CDN ağları kullanmıyorsa sitenizin hız metrikleri düşük olacaktır.
  • Başta güvenlik çözümleri olmak üzere teknik konularda hizmet kalitesi yüksek bir servis sağlayıcısı tercih edin. Güvenlik duvarı, veri yedekleme, sunucu güvenliği gibi konularda deneyimi yüksek hizmet sağlayıcıları araştırın.
  • Hosting hizmeti veren firmalar arasında fiyat karşılaştırması yaparken mutlaka altyapı ve hizmet kalitesini dikkate alın. Sırf fiyata bakarak karar vermeniz ileride sorun yaşamanıza neden olabilir.
  • Firmayı ve hizmet kalitesini araştırmak için online kanalları ve şikayet sitelerindeki yorumları inceleyin. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde bu tür incelemeler pek çok hatayı yolun başındayken önler. 

Kullanışlı ve Gelişmiş Özelliklere Sahip Bir E-Ticaret Altyapısı Seçin

Yukarıdaki adımları tamamladıktan sonra hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde sıra altyapı seçimine gelmekte. Bu konuda da yine diğer adımlardaki gibi dikkatli olmalısınız. Altyapılar arasında bilinçli seçim yapmalı, ihtiyaçlarınıza en uygun altyapıyı buluncaya kadar süreci titizlikle takip etmelisiniz. Bu konuda daha sağlıklı karar verebilmek için dilerseniz altyapı servis sağlayıcısından e-ticaret demo talebi yöntemine başvurabilirsiniz.

E-ticaret siteniz için en iyi yazılım altyapısını seçerken;

  • Altyapının kullanıcı dostu bir arayüze ve rahatlıkla kullanılabilecek gelişmiş özelliklere sahip olduğundan emin olun.
  • Hem site yönetimi hem de kullanıcı tarafında ne gibi kolaylıklar sunduğunu araştırın.
  • E-ticaret işletmeniz büyüdükçe ihtiyaçlarınıza yeterli karşılık vereceğinden emin olun. Artan trafik ve ürün miktarı nedeniyle sorun yaşayıp yaşamayacağınızı dikkatlice inceleyin.
  • Güvenlik özelliklerinin yeterli olup olmadığına bakın. Müşteri bilgilerini koruma, ödeme işlemleri güvenliği ve diğer konularda hangi protokolleri desteklediğini araştırın. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma çalışmalarınız böylelikle daha sağlam bir zeminde ilerler.
  • Farklı ödeme yöntemlerini destekleyip desteklemediğini mutlaka araştırın. Müşterilere ödeme çözümleri konusunda esneklik sunmayan altyapılar günümüz şartlarına uygun bir niteliğe sahip değildir.
  • Envanter yönetimi, stok ve sipariş takibi gibi konularda iş takibini kolaylaştırıp kolaylaştırmadığına bakın. Kullanımı kolay yönetim araçlarıyla bu süreçlerin takibi sorun olmaktan çıkar.
  • Mobil uyumlu altyapılar her zaman için iyi bir seçimdir. Ayrıca altyapının mobil uygulamayı ve AMP sayfasını destekleyip desteklemediğini araştırın.
  • E-ticaret siteleri için SEO uyumlu altyapılar önemli bir tercih nedenidir. Sitenizin organik arama sonuçlarında görünürlüğünü artırmak için SEO uyumlu altyapıları tercih edin. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma süreçlerinde bu tür altyapıların sağladığı kolaylıklar fazladır. 
  • Uluslararası satış yapmayı düşünüyorsanız çoklu dil ve para birimlerini destekleyen bir yazılım altyapısı seçin.
  • Kullanacağınız altyapının entegrasyon seçenekleri, müşteri desteği, hız ve performans gibi konularda yeterli niteliklere sahip olduğundan emin olun. Bu konuda dilerseniz internet üzerinden araştırma yaparak altyapı hizmet sağlayıcısını daha iyi inceleyebilirsiniz.

Tasarımda Kullanıcı Odaklı Olun

E-ticaret sitesinin kullanıcı odaklı bir tasarıma sahip olması ticari açıdan önemli sonuçlar doğurur. Ziyaretçiler sitenize geldiğinde ürün, marka ve kategori sayfalarınız arasında kolayca gezinebilmeli. Menüleriniz ve kategori ağacınız kullanışlı ve kolay anlaşılır olmalı. Ayrıca ürün görsellerinizin çözünürlüğü yeterli olmalı. Bu konularda herhangi bir eksik veya ihmal, kullanıcıların sitenizi alışveriş yapmadan terk etmesine neden olur. 

E-ticaret sitenizde kullanıcı odaklı site tasarımı oluşturmak için; 

  • Kolay ve işlevsel bir tema seçin. Temanızı faaliyet alanınıza ve hedef kitlenize uygun şekilde optimize edin. 
  • Temanızın responsive olmasına dikkat edin. Böylelikle mobil cihazlardan erişim sırasında herhangi bir sorun oluşmaz. 
  • Sayfa yükleme hızına dikkat edin. Temanızda gereksiz özellikler, menü ve eklentilere yer vermeyin. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde bu konular teknik açıdan çok önemlidir. 
  • Arama yapmayı ve gezinmeyi kolaylaştırın. En çok satan ve en popüler ürünlere erişimi kolaylaştırın. 
  • Ziyaretçilere güven veren referanslar paylaşın. Böylelikle sitenizden henüz alışveriş yapmamış kullanıcılar da sitenize güven duymaya başlar. 
  • Önemli eylemleri vurgulamak için dikkat çeken butonlar kullanın. Bu butonlar sayesinde sepete ekleme ve satın alma davranışını güçlendirebilirsiniz. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde bu butonların önemini hafife almayın. 
  • Müşterilerinizin geri bildirim yapmasını kolaylaştıran formlar oluşturun. Yaptıkları geri bildirimleri de mutlaka inceleyin. Bu sayede eksiklerinizi giderip hizmet kalitenizi artırabilirsiniz. 
  • Alışveriş süreçlerini olabildiğince basitleştirin. Müşterilere benzer ürünleri incelemesi için imkanlar sağlayın. Böylelikle hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma konusunda daha başarılı sonuçlar elde edersiniz. 

Ürün Açıklaması ve Meta Etiketleri İhmal Etmeyin

E-ticaret sitelerinde satışa sunulan ürünler için açıklama metni kritik önemdedir. Çünkü perakende satıştan farklı olarak online satışta müşteriler ürünleri fiziksel olarak görüp değerlendirme imkanına sahip değildir. Bu da ürün açıklaması yazımını önemli hale getirir. Sitenizde ürün sayfalarında açıklama yoksa veya bu açıklamalar yeterli değil ise gerekli iyileştirmeleri vakit geçirmeden yapmalısınız.

Ürün açıklamalarında olduğu gibi ürün sayfalarının meta etiketlerine de gereken özeni göstermelisiniz. Nitekim arama motoru botları web sitelere geldiğinde açıklama metinlerinden önce meta etiketlerine bakar. Sayfanın description denilen meta açıklaması ve title denilen SEO başlığının olması indekslemeyi kolaylaştırır. Ayrıca meta keyword denilen anahtar kelimelerin girişi de ilgili aramalarda avantaj sağlar. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma süreçlerinde açıklamalar ile etiketleri kesinlikle ihmal etmemelisiniz.

Tedarikçi Ağınızı ve Ürün Tedarikini Geliştirin

E-ticaret sitenizde sadece kendi ürettiğiniz ürünlerin satışını yapıyorsanız tedarikçiler konusunda herhangi bir ihtiyacınız yok demektir. Fakat diğer durumlarda operasyonun kesintisiz devam etmesi için güçlü bir tedarikçi ağı kurmanız gerekir. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinizde bunları unutmamalısınız. Ürün tedarikinde karşılaşacağınız sorunlar hizmet kalitenizi ve marka algınızı olumsuz etkiler.

E-ticaret siteniz için tedarikçi ağı ve ürün tedariki süreçlerinde sorun yaşamamak için; 

  • Güvenilir tedarikçilerle çalışın. Güven konusunda şüphe yaratan tedarikçilerle ilişkilerinizi gözden geçirin. 
  • Stok düzeylerini düzenli şekilde inceleyin. Ürünleri stokta tutarak maliyetleri azaltmaya çalışın. Ancak uzun süre stokta kalan ürünlerin de maddi açıdan kayıp yarattığını unutmayın. 
  • Tedarikçilerinizi mutlaka çeşitlendirin. Böylelikle biriyle yollarınızı ayırsanız bile operasyonunuz kesintisiz devam eder. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde işin tedarikçi boyutunu ihmal etmeyin. 
  • Satışını yaptığınız ürünlerin kalite kontrolüne önem verin. Ürünlerin standartlara uygun olup olmadığını düzenli şekilde kontrol edin.
  • Tedarik için ayırdığınız bütçeyi optimize edin. Tedarik maliyetleriniz yüksekse rekabet avantajı konusunda imkanlarınız sınırlı olacaktır. 
  • Tedarikçilerinizle iletişiminizi canlı ve güçlü tutun. Karşılaştığınız sorunların çözümünde alternatif yolları deneyin. Sipariş süreleri ve zaman yönetimi konusunda en iyi çözümleri hedefleyin. 

Pazarlama Kampanyaları Yönetimini İhmal Etmeyin

Online alışveriş sitelerinde kampanya yönetimi ciro üzerinde diğer birçok süreçten daha etkilidir. Sitenizde hangi ürün veya ürün gruplarına kampanya yapacağınıza karar verirken e-ticaret altyapınızın sağladığı çözümlerden yararlanırsınız. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma süreçlerinde bunları unutmamalısınız. Kullandığınız altyapı kampanya yönetimi konusunda sınırlı imkanlara sahipse e-ticaret satışlarınızda başarı düzeyiniz düşük olur. 

E-ticaret sitenizin pazarlama kampanyaları yönetiminde başarılı olmak için; 

  • Sezonsal kampanya ve indirim fırsatlarıyla hedef kitlenizin dikkatini çekin. 
  • İndirim fırsatlarının yanı sıra ücretsiz kargo gibi cazip fırsatlar sunun. 
  • E-ticaret kategori yönetimi ile sınırlı süreli kampanyalar düzenleyerek aciliyet duygusu yaratın. 
  • Müşterilerinize özel teklifler içeren e-posta kampanyaları düzenleyin. 
  • E-posta pazarlaması için yazılım altyapınızın abone listesi oluşturmaya izin verip vermediğini araştırın. İzin vermiyorsa kampanya ve indirimlerinizin etki düzeyi düşük olur. 
  • Sosyal medyada dikkat çeken çalışmalar yaparak etkileşimi artırın. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma süreçlerinde bu tür çalışmalar birçok süreci hızlandırır. 
  • İnternet reklamlarından yararlanarak ürün ve marka bazlı aramalarda üst sıralarda çıkmaya çalışın. 
  • Hediye kartı veya indirim kodlarıyla müşteri sadakatini artırmaya çalışın. 
  • Farklı site veya influencerlarla iletişime geçerek hedef kitlenizle bağlarınızı güçlendirin. 

İçerik Oluşturun ve Pazarlayın

Dijital dünyada hedef kitleye ulaşmanın alternatif yollarından biri de içerik oluşturma ve pazarlamadır. Nitekim internet üzerinden faaliyet gösteren sitelerin yaklaşık dörtte üçünün kendine ait bir blogu var. Bu kanallarda yayınlanan yazılar bir taraftan anahtar kelimeler ve iç linkler üzerinden sitenin görünürlüğünü artırır. Bir taraftan da hedef sayfaların üst sıralara çıkmasını sağlar. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinizde siteniz için blog sayfası oluşturmayı da ihmal etmeyin. 

Satış Raporlarınızı Takip Edin

E-ticaret sitesinde satış raporları oluşturmak ticari süreçlerin takibi ve gelişimi açısından önemlidir. Sitenizde en çok satan ürünler, en kârlı ürünler ve diğer konularda düzenli datalar oluşturmalısınız. Bu dataları kullanarak reklam ve pazarlama süreçlerinizde daha yüksek başarılara imza atabilirsiniz. Oluşturacağınız datalar pazarlama ve reklam yönetimi performansınızı da düzenli şekilde takip etmeyi sağlar. Bu bağlamda Google araçları ile sosyal medya analitikleri kurulumunu da ihmal etmeyin. 

Sanal POS ve Ödeme Sistemi Çözümlerinden Yararlanın 

E-ticaret sitenizde müşterilerin sorunsuz bir alışveriş deneyimi yaşaması için sanal POS ve ödeme sistemi çözümleri konusunda herhangi bir eksiğinizin olmaması gerekir. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinizde bunları unutmamalısınız. Ziyaretçileriniz ister kredi kartları, ister dijital cüzdan, isterlerse farklı bir yöntemle ödeme yapabilmeli. Bu konuda ne kadar çok alternatif sunarsanız hizmet kalitenizi o kadar artırmış olursunuz.

Hızlı Kargo Çözümlerini İhmal Etmeyin

İyi bir e-ticaret sitesi kurmak istiyorsanız kargo süreçlerinde de hizmet kalitenizin yüksek olması gerekir. Kargo firmalarıyla bu bağlamda yapacağınız anlaşmalar müşteri memnuniyetini doğrudan etkiler. Ürün gönderimini hızlı ve sorunsuz şekilde yapan kargo firmaları e-ticarette daha iyi bir seçimdir. E-ticaret kargo yönetimi süreçlerindeki her aksama sitenin kötü bir marka imajı kazanmasına neden olur.

Bu bağlamda en güzel sonuçları elde etmek için;

  • Kargo firmalarıyla iletişiminizi güçlü tutun. Teslimat sürelerini kısaltmaya çalışın. Böylelikle müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. 
  • Kargo süreçleri konusunda bilgilendirme yapın. Bu da yine müşteri memnuniyetini artırmanızı sağlar. 
  • Kargo maliyetlerini düşürmeye çalışın. Bu size güzel bir rekabet avantajı kazandırır. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde bu tür avantajlardan mutlaka yararlanın. 
  • Alternatif kargo firmalarıyla anlaşın. En uygun maliyet ve en kaliteli hizmet sunan firmaları tercih edin.
  • İade politikaları konusunda belirli kurallar oluşturun ve bunları sıkı şekilde uygulayın. 
  • Müşterilerinizden gelen geri bildirimleri inceleyin. Gerekli iyileştirmeleri vakit kaybetmeden yapın. 

Web Sitenizin Güvenliğini Artırın

E-ticaret sitelerinde müşterilerin alışveriş sepeti ve ödeme işlemlerini güvenli şekilde gerçekleştirmesi gerekir. E-ticaret site altyapınızda kullandığınız güvenlik önlemleri yeterli değil ise veri güvenliği konusunda açıklar oluşur. Bu durum hem sitenize hem de müşterilerinize çeşitli kayıplar yaratabilir. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde güvenliği artırmak için gerekli önlemleri ihmal etmemelisiniz.

Bu konuda en güzel sonuçları almak için;

  • Online satış siteniz için mutlaka SSL sertifikası kullanın. Ayrıca güçlü şifreleme çözümleri için servis sağlayıcınızla iletişime geçin.
  • Kullandığınız tüm yazılımları güncel tutun. Ödeme işlemlerinden web site tasarımına, çerez yönetiminden diğer tüm yazılımlara kadar hepsinin güncel sürümlerini kullanın.
  • Sitenizi güvenlik duvarları ve antivirüs yazılımlarıyla koruyun. Böylelikle hem trafik izleme hem de zararlı yazılımları önleme konusunda daha güzel sonuçlar elde edersiniz.
  • Günlük kayıtları ve aktiviteleri inceleyin. Bu sayede potansiyel güvenlik risklerine daha kolay müdahale edersiniz. Hızlı ve kolay e-ticaret sitesi kurma sürecinde bu tür çalışmaları ihmal etmeyin. 
  • Sitenizin mobil uygulaması varsa uygulama için de mobil güvenlik önlemlerinden yararlanın. Bu bağlamda çift faktörlü kimlik doğrulama oldukça etkili bir yöntemdir.
  • Sitenizde ayrıca yönetici ve müşteri hesapları için de çift faktörlü kimlik doğrulama sisteminden yararlanabilirsiniz. Böylelikle hesaplara yetkisiz erişim zorlaşır. 
Referanslar

Sektör uzmanlığı ve büyük marka deneyimi...

Tüm Referanslarımız
Uludağ Üniversitesi ULUTEK Teknoloji Geliştirme Bölgesi K:1 D:124 Görükle Nilüfer/BURSA
İletişim Formuna Git
Numaranızı Bırakın Biz Sizi Arayalım
Güvenlik Kodu
Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.